hai and assalamualaikum .
entry ni buat kau and kau! kau ingat aku ni BATAK sangat ke nak kawan dengan kau dan kau ?
erh boleh blah lah . kau dan kau ingat ! perlu ke aku hormat kau dan kau ? hey tolong lah . kau ingat aku boleh maafkan korang dengan apa yang korang buat dekat aku ? tak payah! pegi mam dengan maaf kau tuh . wah-2 senang nye kau peluk pakwe aku .hey aku pon tak pernah pegang dia kau pulak yang melebih . aku ingat kau dan kau kawan aku tapi rupanya aku salah .

puas hati kau ? aku tahu lah aku ni tak lah se HOT kau dan kau ! aku kan cuma budak skema yang berlagak bagus . tolong lah . kau ingat dengan cinta tu bole dibeli dengan maruah ? tak bole tahu tak?

sejujurnya aku ta suke perangai kau dan kau ! bila aku marah kau , kau kata aku ni sibuk ! SE*NGAL
kau ingat aku ni apa? aku tahu aku cuma penolong kelas tapi aku ada hak nak tegur kau . ada kau tahu kalau kau dan kau buat salah aku yang kena marah dengan cikgu . ade ta ? kau bukannya peduli dengan semua tu .
heboh dengan pakwe kau tu . kau ingat muka cantik kau tu akan menggambarkan keperibadian baik kau ? TAK !


kau cuma tahu nak marah aku . aku tahu lah aku ni tak suka membantah tapi dalam hati aku , aku rasa sakit kau tahu tak? haish makin lama aku tulis pasal kau , makin lama aku sakit hati dah lah malas nak tulis pasal kau lagi .

sorry capital * and * kau bukan kawan yang baik untuk aku .
bye .

No comments:

Post a Comment

ape lagi , comment lha ..